Τη στιγμή, που ο μουσικός φανφαρισμός σταμάτησε να εντυπωσιάζει!
Αποχαιρετώντας το καλοκαίρι ένα από αυτά, που αρχίζουν να κάνουν αίσθηση είναι ότι όλο και οι πιο απλές μορφές διασκέδασης κερδίζουν έδαφος.
Αποτέλεσμα των καιρών, ενδεχομένως, τα χρόνια που πέρασαν με την οικονομική κρίση, δεν άφησαν ανεπηρέαστες όχι μόνο τις τσέπες των πολιτών, αλλά και από ότι φαίνεται και τις προσωπικές επιλογές τους στη διασκέδαση.
Ο λεγόμενος «μουσικός φανφαρισμός», αν θα μπορούσαμε να το πούμε έτσι, έχει σταματήσει να συγκινεί.
Παράδειγματα ενός πιο λιτού ύφους αποτελούν οι συναυλίες καλλιτεχνών, όπως της Νατάσσας Μποφίλιου, Ελεονώρας Ζουγανέλη και Μαρίζας Ρίζου.
Το μποέμ ύφος, του Κωστή Μαραβέγια έχει αρχίσει και κερδίζει ακόμη περισσότερο το κοινό.
Η αναζήτηση του πιο αγνού, ονειρικού και του ρομαντικού αρχίζει να πρωταγωνιστεί. Βέβαια, σε όλη αυτή την νέα τάξη πραγμάτων συμβάλλει και η έξαρση των σόσιαλ μίντια, καθώς πλέον η τηλεόραση δεν έχει την ίδια ισχύ, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Η «αποκαθήλωση» προσώπων και στερεοτύπων συμβάλλει στην αναζήτηση ενός πιο προσωπικού στιλ.
Το γεγονός, ακόμη, πως εκτελούνται πλέον θεατρικές παραγωγές από την χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, όπως είθισται να λέγεται δεν είναι τυχαίο.
Όλα αυτά φαίνονται να συντελούν στο άνοιγμα μια νέας εποχής, λιγότερο αγχωτικής και περισσότερο αγνής.
Άρα, επιστροφή στο παρελθόν;